אינטרקום בפנים המבנה, יסייע לדעת מה קורה בחוץ

אינטרקום בכניסה לבית

מערכת אינטרקום תפקידה לחבר בין שתי נקודות או יותר, בתוך מבנה או שטח מסוים. כך מתאפשרת תקשורת חלקה, ללא מגבלה או הפרעה של מרחק. בדרך כלל נקודות אלה ממוקמות בכניסות למבנים או לצד הדלתות. כך מתאפשרת כניסה ויציאה בשליטה מלאה וללא הצורך להגיע באופן פיזי עד לדלת או להחזיק כוח אדם שיפקח במשך שעות רבות בכל כניסה.

להרגיש בטוחים עם אינטרקום לבית

בטיחות זה הדבר הכי חשוב. גם אם הבית שלנו הוא בשכונה הכי מוגנת והכי שקטה, תמיד טוב לדעת מי נמצא מחוץ לדלת רגע לפני שפותחים. התקנת אינטרקום לבית פרטי או לבניין מגורים משותף, תהפוך לכם את החיים להרבה יותר שקטים כשתוכלו לדעת מי שם נמצא מעבר לדלת, כשלכם יש את השליטה המלאה באם לתת לו להיכנס או לא.
עם התקנת המערכת לבית אתם מקבלים שליטה מלאה על כניסות הבית, ובמיוחד אם החלטתם לעבור לבית חכם, ולמזג את האינטרקום שלכם עם מערכת האוטומציה הביתית. כך תוכלו לדעת מה קורה אצלכם בבית בכל זמן, ומכל מקום. מערכת האינטרקום מאפשרת נוחות ושקט.

היתרונות של חיבור האינטרקום לעסק

מערכת אינטרקום הופכת את בית העסק למקום יותר בטוח. אם העסק נמצא במתחם סגור וללא הרבה תנועה של אנשים או באם העסק הוא משרד או חנות, מקום פעיל המקבל אנשים היוצאים ונכנסים באופן מתמיד במשך היום – כך או כך תוכלו לבחור ולהתקין את המערכת המתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם.

איזה מערכת כדאי לבחור?

ישנן מערכות אינטרקום המסתמכות אך ורק על אודיו, בעוד שאחרות גם משלבות תמונת וידאו. שני סוגי האינטרקום יעילים. באם העלות היא גורם מרכזי בהחלטה אם להתקין את המערכת או לא, סביר שמערכת אינטרקום שמע עשויה להספיק ולהיות טובה יותר עבורכם. אינטרקום עם מצלמה יכול להיות מאוד מועיל מאחר שהוא יכול להיות מוקלט ולעבוד בשילוב עם טלוויזיה במעגל סגור CCTV, לזהות מבקרים ולעדכן בתמונה מי אמור או לא אמור להיות בתוך המבנה. כיום יש מערכות משולב קודן ומצלמה המאפשר בקרה אישית באמצעות קוד או כרטיס לפתיחת הדלת לאלו המורשים להיכנס, ולאורחים קיימת האופציה לתקשר דרך האינטרקום והגישה נעשית מתוך הבית/עסק.

תקשורת זה כל הסיפור

מערכות האינטרקום, על כל סוגיהן, לא רק משפרות את האבטחה. האינטרקום יכול להיות שימושי בתוך הבית או העסק לתקשורת פנימית בין חדרי הבית או המשרדים. כך מתאפשרת תקשורת מהירה וקלה בין הקומות.
מערכת תקשורת פנימית תסייע להגביר את הפרודוקטיביות בעסק, ויכולה להפחית עלויות. כאשר כולם משתמשים באותה רשת פנימית, העלויות היחידות הן הטעינה הראשונית והחשמל הדרוש להפעלת המערכת. ניתן לטעון מראש מספרים לתוך הזיכרון ולקבל אפשרויות של חיוג מהיר.

באם יש לכם ילדים בבית, והם אוהבים להיות בעיקר בחדר עם דלת סגורה, לא תצטרכו לצעוק אליהם יותר מן הקומה שלמטה או מלמעלה. התקנת מערכת אינטרקום לבית תפתור גם את הבעיה הזו ובקלות תהפוך את חייכם ליותר פשוטים. אם אתם מנסים לקבל את תשומת לבם של הילדים או שאתם צריכים לרגע עזרה בקומה אחרת, תקשורת פנימית וחיוג מהיר הוא פתרון מצוין. זה כל הרעיון של שמירה על בית שקט ונעים לעומת בית שיש צורך לצעוק בו בקול רם בכדי לשוחח זה עם זה.

תנו לנו לעזור לכם כבר היום! אנו מתמחים בייעוץ, התאמה והתקנת אינטרקום!

יצירת קשר