מערכת לבקרת כניסה מגנה על העסק שלך

מערכת בקרת כניסה

היכולת לייצר הגנה ברמה גבוהה על העסק, היא אפשרית כאשר מערכת בקרת כניסה מכילה אמצעים מתקדמים כמו למשל אינטרקום  וגם מצלמות אבטחה, המייצרים יחד מעטפת איכותית למניעת גניבות. אין ספק כי חלק גדול מרמת האבטחה, שייך לביצוע איכותי של הסינון הראשוני של האנשים שהם מורשים לכניסה, משמע ביצוע בדיקה של כל המבקשים להיכנס בשערי העסק, העשויה למנוע נזק רב.

מדוע אינטרקום הוא שימושי כל כך במערכת לבקרת כניסה במקומות מסוימים?

חשוב להבין שלכל משרד, חנות ועסק ישנם צרכים אחרים של אבטחה. במקומות מסוימים ייתכן ויש תנועה ותחלופה גבוהה של אנשים מדי יום, ובאזורים אחרים התנועה דלילה יותר. למוקדי שירות טלפוניים ולמשרדים גדולים, לשם הדוגמה, ישנם פחות לקוחות פיזיים המגיעים למקום עצמו, לעומת חנויות סופרמרקט גדולות. אבל מקומות כאלה עשויים להיות מאתגרים במיוחד, בכל הנוגע לאבטחת מידע, וכאן אינטרקום יכול להיכנס לתמונה.

כאשר מדובר במקום עם רגישות מיוחדת בנוגע למידע, כמו בדוגמה של מוקד שירות טלפוני, המשמעות היא שכל אדם הנכנס בשערי המקום – עשוי להיחשף לאותו המידע הרגיש ולכן יש לבצע מראש סינון של האנשים אשר מקבלים אישור כניסה. במקומות שכאלה, מערכת לבקרת כניסה מוטב שתכלול זיהוי אישי של מורשי הכניסה, למשל באמצעות טביעת אצבע וזיהוי קולי. אינטרקום יכול מאוד להועיל בביצוע בדיקות זהות וכניסה לעובדים עצמם. בנוסף במקרים בהם מתקיימים ביקורים של אנשים מבחוץ – אינטרקום יאפשר תקשורת קולית עם העובדים הנמצאים בתוך המוקד, לביצוע וידוא של זהות המבקשים להיכנס ולאפשר ליווי של הביקור על ידי אנשים מורשי כניסה.

כיצד מצלמות אבטחה יכולות לסייע במניעת גניבות?

תיעוד המתרחש באזור המאובטח על ידי מצלמות אבטחה, הוא רלוונטי לכל בית עסק בכל גודל. גם בחנויות הקטנות ביותר, אשר לא מכילות סחורה בכמות גדולה, מומלץ להתקין מצלמה המתעדת בתמונה ובקול את כל מה שקורה. מצלמות אבטחה עשויות לשמש, בנוסף לתפקידן הברור, גם בתור אמצעי הרתעה – מכאן שיש להן חשיבות ומשמעות גם מחוץ לשעות הפתיחה של העסק.

על מנת לאבטח באופן מיטבי את האנשים הנמצאים בתוך המקום, התקנת מצלמה יכולה לאפשר בקרת כניסה מצוינת ולייצר ביטחון בקרב אלו האמורים לאשר כניסה. החשיבות של שימוש במערכת של בקרת כניסה הכוללת שילוב של אמצעי צילום – קרי התקנת מצלמה, וזיהוי קולי כמו באינטרקום, עולה במיוחד כאשר מדובר באוכלוסייה רגישה כמו למשל זו הנמצאת בגני ילדים ובבתי ספר. היכולת להשתמש בטכנולוגיה חדישה בנוסף למאבטחים אנושיים שיכולתם לסייע היא מוגבלת, מעלה פי כמה וכמה את רמת האבטחה במקום, מייצרת תחושה של רוגע ומאפשרת לנוכחים במקום להרגיש בטוחים יותר.

כיפת ברזל מתמחה בהתאמה מושלמת של מערכות לבקרת כניסה הכוללות את כל אמצעי הבידוק הנדרשים, לרבות אינטרקום, מצלמות אבטחה ועוד. שימוש מותאם ונכון באביזרי ההגנה והבקרה, מאפשר התנהלות חכמה ופיקוח אופטימלי על האזור הרגיש ביותר בעסק.

 

יצירת קשר