מצלמות אבטחה בבית ובעסק – כל מה שרציתם לדעת

מצלמת אבטחה בגינה

מצלמות אבטחה צוברות פופולאריות רבה בתקופה האחרונה – ומסיבה טובה. החשיבות שלהם מתגברת ככל שעובר הזמן, עקב העלייה ברמת הפשיעה והגניבות בסביבתנו. המצלמות יכולות לספק לנו צילומי וידאו חיים או מוקלטים של הנכס שלנו. למעשה, בזכות השימוש במצלמות אבטחה, לא מעט פושעים נתפסו ונענשו עקב הוכחות מצולמות ולא ניתנות לערעור – זו הסיבה שהרבה אנשים בוחרים להגן על הבית או העסק שלהם באמצעות מצלמות אבטחה.
קיימות מגוון מצלמות אבטחה שונות, נסתרות ולא נסתרות, בגדלים וצורות שונים – כך שכל מצלמה מתאימה למטרה מסוימת. כיצד בוחרים מצלמת אבטחה לבית או לעסק? מהן היתרונות בהתקנת מצלמת אבטחה? והיכן תושבי הצפון יכולים לקבל את המענה הביטחוני הטוב ביותר? המשיכו לקרוא ותגלו.

מי צריך מצלמות אבטחה?

כל אחד יכול להפיק תועלת משימוש במצלמות אבטחה, היות וכמעט לכל אחד יש רכוש או אנשים שחשובים לו: בין אם אתם רוצים להגן על המשפחה, על הנכס או על הרכב, מצלמות אבטחה יבצעו את העבודה נאמנה.
בין האנשים אשר מפיקים את המירב ממצלמות האבטחה, ניתן לכלול אנשים פרטיים ובעלי עסקים:

  • אנשים פרטיים – מעוניינים להגן על הבית שלהם, אשר מכיל את מרבית רכושם וכמובן על המשפחה היקרה שלהם. מצלמות האבטחה מאפשרות צפייה על הכניסה לבית, החצר הקדמית, האחורית ויש כאלו אשר גם מתקינים אותם בתוך הבית – למרות שהצורך העיקרי שלהם הוא לצלם את מי שמנסה להיכנס מבחוץ.
  • בעלי עסקים – מעוניינים להגן על העסק שלהם, לראות אם מישהו חיצוני מנסה לפרוץ פנימה או לגנוב סחורה, אך בנוסף מצלמות האבטחה עוקבות אחרי העובדים שבעסק. האם הם מבצעים את עבודתם נאמנה גם כשהבוס אינו נמצא? הם מבריחים סחורה הביתה? האם הם גונבים כסף מהקופה? מצלמות האבטחה מסייעות במציאת האשם ואף מעוררות יראה, אשר מונעת את ביצוע הפשע מלכתחילה.

המצלמה מצלמת את סביבתה באופן קבוע, ומעניקה לכם בקרה על כל האנשים שנכנסים לתחום הנכס שלכם (בית או עסק). המעקב ממשיך ונכנס אל תוך המבנה, בו ניתן לכוון את המצלמות לאזורים שחשוב לכם במיוחד לראות (כמו לדוגמה אזור הקופה או הכניסה לבית).

האם עדיף להתקין מצלמה נסתרת או גלויה?

התשובה לכך תלויה במטרה שלשמה אתם מתקינים את מצלמת האבטחה: אם אתם מעוניינים לשדר מסר ולעורר חשש בקרב הפורצים שעלולים לנסות להיכנס לביתכם – מצלמה גלויה עדיפה. ייתכן שפורצים רבים יעדיפו לדלג על הבית שלכם, מפני שהם אינם רוצים להיתפס בצילום.
אך אם המטרה היא לתפוס "על חם" פושע בשעת מעשה, כגון גניבה מקופת העסק ע"י העובדים – מצלמה נסתרת עדיפה. הגנב יגנוב כהרגלו מהקופה, ואתם תוכלו לגלות בדיוק מי הוא, כמה כסף הוא גנב ומי הם שותפיו לעבירה. בנוסף, מצלמות נסתרות מתאימות לעסקים שמעוניינים להיות בבקרה על כל שטח העסק, בלי לגרום לחוסר נוחות מצד הלקוחות. המצלמה הנסתרת משרתת את מטרתה, מבלי שהלקוחות ירגישו מוקפים ומצולמים.

סיבות להתקנת מצלמת אבטחה

  • הגנה על הבית/עסק מפני פורצים – הסיכוי שיפרצו לבית ללא מצלמות אבטחה גדול יותר מסיכוי הפריצה לבית מצולם היטב. כדי להגן על המשפחה והרכוש שלכם, התקינו מצלמות אבטחה.
  • מעקב אחר העובדים – מצלמות האבטחה מאפשרות לבעל העסק מעקב מלאה על כל ההתרחשות בעסק, גם כשהוא אינו נמצא. המצלמות מעניקות נקודת מבט חדשה על העובדים, ובעל העסק יכול לראות כיצד הם מתנהגים כאשר הוא אינו שם, האם העבודה מתבצעת כראוי והאם ישנם עובדים שגונבים.
  • תחושת שלווה – מצלמות האבטחה מעניקות שליטה מסוימת לבעל הנכס, אשר מובילה לרוגע ושלווה. אתם יכולים להתבונן מרחוק בנעשה בשטח שלכם ולוודא שהכול נעשה בדיוק כפי שאתם רוצים (בעלי עסקים).
  • הוכחה מוחצת – צילומי אבטחה הם לא משהו שאפשר להתווכח איתו. ניתן להשתמש בצילומי האבטחה כדי להוכיח עוול שנעשה לכם ואפילו כדי להוכיח את מקום הימצאותכם.

כפי שראינו, מצלמות האבטחה הופכות למצרך חשוב גם לעסקים וגם לאנשים פרטיים, היות ורמת הפשיעה רק ממשיכה לעלות. תושבי הצפון והקריות בפרט, יכולים ליהנות ממצלמות איכותיות ממש ליד הבית. כיפת ברזל ביטחון ובקרה, הממוקמת בלב ליבו של הצפון, שמחה להציע את שירותי הביטחון המקצועיים שלה לכל דורש. להזמנה ולהתייעצות ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון במספר 04-6445557.

יצירת קשר