מצלמות אבטחה נסתרות

מצלמת אבטחה נסתרת

לא משנה אם אתם מעוניינים להגן על עצמכם מפני פורצים לבית או לעסק, או שאתם מחפשים אמצעי מעקב בטוח על המטפלת של הילדים או של ההורים שלכם, הבחירה בצילום נסתר כאמצעי הגנה ושליטה היא הטובה ביותר שתוכלו לעשות עבורכם ועבור המשפחה או העסק שלכם.

מצלמת אבטחה בבית

כיום הורים רבים מעוניינים לפקח מקרוב על הנעשה בביתם, במיוחד כאשר הם משאירים את הילדים עם מטפלת. לאור מקרים רבים שאירעו בשנים האחרונות, של מטפלות שנהגו ברשלנות או באלימות מכוונת כלפי ילדים, עלה הצורך של הורים להגן על ידיהם ולערוך בקרה יומיומית על המטפלת בזמן שאינם נמצאים בבית. גם קשישים אשר מטופלים על ידי מטפלים סיעודיים זקוקים להגנה כיוון שלעיתים אינם יכולים להעיד שמשהו קורה להם, ויש צורך בעין חיצונית שמבקרת את היחס שהם מקבלים מהמטפל שלהם. נוסף על מעקב אחר מטפלים ומטפלות, מצלמת אבטחה ביתית תאפשר לכם לתפוס פורצים ולהשיב אליכם רכוש שנגנב בעת פריצה לבית. התיעוד של מצלמות אבטחה קביל בבית המשפט ומשמש ראייה לטובתכם בעת הצורך.

מצלמות אבטחה נסתרות בעסק

עסקים רבים מחזיקים מצלמות אבטחה ברחבי העסק. לא משנה אם מדובר במשרד, חנות, מחסן ציוד או כל עסק אחר- ברור שעליכם לשמור על הכסף הרב שהשקעתם בעסק. מצלמות אבטחה נסתרות לעסקים מאפשרות תיעוד של הפעילות המתרחשת בעסק, מבלי להביא לידיעת העובדים והלקוחות את התיעוד. כך תוכלו להיות בטוחים שתתפסו עובדים שסרחו ותהיה לכם ראייה ממשית שתוכיח ותאשר את החששות שלכם. גם במקרה שתרצו לעקוב אחר התנהלות העובדים בינם לבין עצמם (כדי למנוע הטרדות מיניות, למשל) וכלפי הלקוחות שלכם, תוכלו להיות בטוחים שהם מתנהלים כפי שנדרש מהם.

בכל הנוגע לפריצות, מצלמה חבויה בעסק היא הפתרון היעיל ביותר, כיוון שלא יוכל לזהות את המיקום שלה, וכך היא יכולה לחשוף פרטים מזהים על הפורץ. כיום פורצים רבים יודעים כיצד לנטרל מצלמות אבטחה גלויות ועל כן למצלמה נסתרת יש יתרון משמעותי על פני מצלמה גלויה. יתרון חשוב נוסף הוא הגנה על עסקים מפני ונדליזם או השחתה של רכוש במקרים כמו ריסוס גרפיטי או התנכלות לעסק.

אפשרויות בבחירת מצלמות אבטחה

לכל עסק יש צרכים משלו. התכנון של מערך האבטחה המצולם לבית או לעסק שלכם צריך לקחת בחשבון את כל הכניסות והיציאות האפשריות, את השטחים הקיימים במבנה, את מקומות האחסון, מיקום כספות או קופות ואת נקודות התורפה של המקום. בהתאם לצורך, תוכלו לבחור בין מצלמות רגילות לבין מצלמות אינפרא אדום שמצלמות גם בחושך. ישנן מערכות אשר מסוגלות לשדר שידור חי באמצעות חיבור אינטרנט אלחוטי, כך שיתאפשר מעקב בזמן אמת אחר המתרחש מכל מקום בעולם. בנוסף תוכלו לבחור מצלמות שיחוברו למערכת הקלטה, כך שישמר תיעוד של החומר לפרק זמן שתבחרו. את המצלמה הנסתרת ניתן להתקין בפריטים שונים- מעינית דלת ועד לפריטי נוי כגון שעונים, מסגרות של תמונות, מטענים ואפילו בתוך קירות.
אנו בכיפת ברזל מספקים שירות מקיף בכל הנוגע לאבטחה מצולמת לבתים פרטיים ולעסקים. פנו אלינו והתייעצו עם המומחים שלנו על מנת שיתאימו ויתכננו עבורכם מערכת אבטחה במעגל סגור שמותאמת לצרכים שלכם ולתנאי הבית או העסק שלכם.

יצירת קשר