הכל יהיה בסגר: כך תעבירו בנעימים את הזמן בבית

הדמייה של מערכת בית חכם

על בית חכם כבר שמעתם? הוא עושה לכם חיים קלים, נוח לתפעול וחסכוני מאוד. בית חכם ישדרג לכם משמעותית את רמת החיים בבית, ואוי כמה שאנחנו צריכים את זה בימים האלו!
הבית החכם מאפשר ביצוע של פעולות דרך מערכות פשוטות וקלות להבנה ולתפעול. אנחנו עוד נדבר בהרחבה על מה הוא עושה, איך זה עובד ובמה הוא מועיל. אבל קודם, לפני הכל, נבין עד כמה הוא הכרחי בימים אלו.
מדינת ישראל בסגר, ההנחיות מתהדקות מיום ליום והזמן הביתי מתארך. שכירים, עצמאיים וכמעט כל אדם עובד – עובר למתכונת עבודה מהבית שכנראה תמשך עוד הרבה לאחר שהסגר ישוחרר וההנחיות יטיבו איתנו. כך גם הילדים שלנו, הסטודנטים, תלמידי בית הספר וילדי הגן עברו למתכונת למידה דרך הזום, בין אם היא חלקית ובין אם היא מלאה, כנראה שהיא כאן כדי להישאר.
אתם מבינים את המשמעות? אנחנו מעבירים את החיים שלנו לבית. המון זמן בבית.

אז כאן הבית החכם נכנס לתמונה – מה זה בית חכם?

כולנו יודעים ומבינים שהבית מורכב ממערכות חשמליות שונות – תאורה, מדיה, תריסים, מיזוג, אזעקה, דוד ועוד. מערכת הבית החכם נועדה כדי לחסוך זמן וכסף בעזרת שליטה קלה, נוחה וידידותית למשתמש על המערכות השונות. אנחנו מתכוונים לשליטה מרחוק, כזו שניתנת להפעלה אפילו מהמכשיר הנייד!
על מה הבית החכם מסוגל לשלוט?
על פתיחה וסגירה של תריסים, על התאורה בבית – הדלקה וכיבוי כללי או ספציפי מפולח לפי איזורים וחללים שונים בבית, שליטה מרחוק על מערכת ההשקיה בגינה, שליטה על האזעקה, על הדוד, על המיזוג, שליטה מרחוק על מערכות האודיו ועוד מגוון אפשרויות שונות.

הבית החכם משדרג את רמת החיים – נוח, חסכוני בזמן ובכסף ומנעים את הזמן בבית.

איך הבית החכם ישפר לכם את טיב החיים וינעים את הזמן בבית? ממש כך: דמיינו שאתם קמים בבוקר, ובאותה נשימה שאתם מכבים את השעון המעורר אתם יכולים גם לפתוח מהנייד את תריסי החלון בחדר, מבלי לקום מהשמיכה!
ביום חורפי, תוכלו להדליק את המזגן על חימום לפני שתצאו מהמיטה החמה לחדר הקר ואם חם לכם בלילה? תוכלו להדליק מיזוג בלחיצת כפתור קלה, מבלי לקום מהמיטה.
תחשבו שיכלתם להדליק את הדוד מרחוק, תוך כדי פגישה או שיעור זום עם הכיתה, כך שעד ההפסקה יהיו לכם מים חמים למקלחת מהירה.
כל אלו רק על קצה המזלג, למה לא להתפנק אם אפשר?

חסכו בזמן, חסכו בכסף – בחרו חכם.

הבית החכם מאפשר לכם לשלוט על אמצעי החשמל השונים ובכך לחסוך כסף רב. תוכלו לכבות את מכשירי החשמל הדלוקים איתם נרדמו הילדים, תוכלו לכבות את הדוד מרחוק אם שכחתם אותו דלוק. בקיצור, הבית החכם מצמצם לכם משמעותית את חשבון החשמל החודשי.
בנוסף, המערכת הזו תאפשר לכם לסגור את מערכות ההשקיה כשצריך ובכך לחסוך גם בחשבון המים ולא לבזבז מים מיותרים כשאין צורך – כשהצמחים רוו או כשיורדים גשמים.
ובאשר לחסכון בזמן? גם כאן הבית החכם בא לטובתכם.
העובדה שתוכלו להתקלח מיד כשתגיעו הביתה מבלי לחכות לדוד ובכלל, העובדה שאת הכל ניתן לעשות בצ'יק, בלחיצת כפתור אחת ונוחה מהנייד, מהטאבלט, או משלט רחוק, עומדת לחסוך לכם זמן ומאמץ רבים.

מערכת הבית החכם היא מותאמת לקוח ואידיאלית לזמנים שבפתח, בהם אנו עומדים לבלות שעות נוספות, ימים נוספים וחודשים רבים בבית, גם במסגרת למידה ועבודה. המערכת מתגמשת בהתאם לצרכים היום-יומיים של כל לקוח ומאפשרת שליטה מרחוק במערכות החשמל השונות בבית בלחיצת כפתור מהירה ופשוטה.

יצירת קשר