התקנת אינטרקום בחיפה והקריות

אינטרקום לבית או לעסק נועד קודם כל להגן על המקום שבו אתם נמצאים. יחד עם זאת, התקנה של אינטרקום היא לא דבר פשוט, ויש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים להתקין את המערכת הזו. כדי שלא תפספסו אף אחד מהדברים הללו, הצוות המקצועי של כיפת ברזל ביטחון ובקרה כאן כדי לתת לכם סקירה מקיפה על מה שחשוב לדעת לפני התקנת אינטרקום.

אינטרקום לבית או לעסק

התקנת אינטרקום בחיפה והקריות או בכל מקום אחר בארץ נועדה קודם כל להגן על המקום שבו אתם מתקינים את המערכת. האינטרקום נועד לייצר מצב שבו כל מי שנכנס למבנה עבר זיהוי על ידכם, ואף אחד לא יכול לגשת למרחב שלכם בלי שאתם יודעים על כך. למערכת האינטרקום יש שני רכיבים מרכזיים, אחד נמצא מחוץ למבנה ואחד בתוכו.
החלק האחד של המערכת הוא זה שבו האורח מבצע הזדהות. בדרך כלל יהיה מיקרופון שמחובר אל החלק הזה של המערכת, ובתוך המבנה אתם תוכלו לקבל את הקריאה של מי שמבקש להיכנס לתוכו. לאחר זיהוי ואימות תוכלו לבחור האם לאשר את הכניסה של האורח או לא. בניגוד למערכות הגנה אחרות, במערכת האינטרקום כלל לא נוצר מגע ביניכם לבין האורח, מה שהופך אותה לבטוחה.

היתרונות של מערכת אינטרקום

כאמור, היתרון הראשון של מערכת האינטרקום הוא קודם כל בבטיחות שהיא מספקת לכם. אף אורח לא רצוי לא יוכל להיכנס, ואתם אפילו לא תצטרכו להסביר לכל אחד מדוע הכניסה חסומה בפניו. יתר על כן, העובדה שהמערכת פועלת בצורה הזו חוסכת לכם את הצורך להציב שמירה או כל פעולה אחרת שאמורה להגן עליכם, לאור העובדה שאתם פשוט יכולים להחליט מי נכנס ומי נשאר בחוץ.
עוד יתרון שיש למערכת הזו היא בנראות שלה. מחקרי רבים מצביעים על כך שלנראות של המבנה יש השפעה רבה מבחינת התדמית שלו. מבנה שיש בו אינטרקום אוטומטית משדר בטיחות והגנה, מה שימנע מאורחים לא רצויים לנסות להיכנס אל הבניין שלכם. האינטרקום יוצר מצב שבו הוא מגן עליכם מעצם הנוכחות שלו, עוד לפני שהשתמשתם בו בכלל.

על מה חשוב להקפיד

הדבר הראשון שעליו חשוב להקפיד בהתקנת אינטרקום הוא האיכות של המערכת. אינטרקום איכותי אמור לשמש אתכם למשך שנים רבות, ואין סיבה שתצטרכו להתקין מערכת כל כמה שנים. אז עוד לפני כל הפרמטרים האחרים, האיכות של המערכת צריכה להיות הדבר הראשון שאתם בוחנים. בנוסף, החלק החיצוני של המערכת צריך להיות כזה שמשתלב היטב במראה של הסביבה שלו.
אינטרקום אמור להפוך את המבנה שלנו להיות יפה יותר, ולכל הפחות הוא לא אמור לפגוע בנראות. בחברה טובה תוכלו לקבל מגוון הצעות, כך שלפחות חלק מהן יתאימו למקום שבו אתם רוצים להתקין את המערכת. בנוסף, עליכם לבחור האם אתם רוצים כלי הגנה נוספים מלבד האינטרקום כמו למשל מצלמה שתאפשר לכם לא רק לשמוע את מי שמבקש להיכנס אלא גם לראות אותו.

השוואת מחירים

נקודה נוספת שכדאי לבחון לפני התקנה של אינטרקום היא המחיר שאותו תשלמו עבור המערכת. אינטרקום איכותי הוא לא דבר זול, ודווקא בגלל זה חשוב להיזהר ממי שמציע לכם מחיר נמוך מידי עבור המערכת. לאינטרקום יש רכיבים רגישים שעולים לא מעט כסף, ומערכת שמוצעת במחיר נמוך בצורה חריגה היא כנראה מערכת שלא תחזיק מעמד הרבה זמן.
אין סיבה לשלם מחיר גבוה לשווא וכמובן שכדאי לבצע השוואת מחירים בין מספר ספקים, אך נסו להבין האם המחיר שמציעים לכם הוא מחיר סביר עבור מערכת איכותית, או שמא מדובר על מחיר נמוך שמצביע על מערכת לקויה. בכיפת ברזל ביטחון ובקרה אנחנו מאפשרים לכם לקבל מערכות איכותיות, ויחד עם זאת המחיר שלהם יהיה כזה שבהחלט תוכלו לעמוד בו.

מי יכול להתקין מערכת כזו

בעולם של מערכות האינטרקום יש לא מעט חברות שמציעות שירותים, אולם לפני שאתם בוחרים חברה כזו עליכם לבדוק היטב כמה דברים. הדבר הראשון הוא לזכור שהחברה שמתקינה לכם את המערכת למעשה מקבלת גישה חופשית למבנה שלכם, כך שאסור לכם להתפשר על האמינות של החברה. בנוסף, כדאי לבדוק עבודות קודמות של החברה, ולראות שהן אכן עומדות בסטנדרט העבודה שאתם רוצים.
בדרך כלל התקנה של מערכת אינטרקום נעשית יחד עם התקנה של מערכות הגנה נוספות, כך שכדאי לבדוק האם יש שירותים נוספים בתחום האבטחה שאותם תוכלו לקבל בעזרת החברה שמתיקנה לכם את האינטרקום, וכך לחסוך הוצאות מיותרות.

תפעול תקלות

כמו כל מערכת טכנולוגית, כך מערכת אינטרקום עלולה לסבול מתקלות שונות. מה שחשוב זה לוודא שהחברה שמתקינה לכם את המערכת תוכל גם לתת לכם מענה מהיר לתקלות אם וכאשר הן יתרחשו. הציפייה היא כמובן למעט תקלות, אבל כשהן קורות חשוב לפתור אותן.

כיפת ברזל ביטחון ובקרה

כיפת ברזל ביטחון ובקר היא חברה ותיקה שמתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים לבעיות אבטחה. החברה מחזיקה בצוות מגוון של אנשי מקצוע במספר תחומים, וכולם יחד יעשו הכל כדי לתת לכם פתרון מתאים לאתגר שאיתו אתם מתמודדים. מלבד מערכות אינטרקום החברה גם מעניקה שירותים בתחום הבתים החכמים, הקמת מערכות כריזה, מערכות הגנה מאש ומערכות נוספות.

לסיכום

אינטרקום הוא אחת הדרכים הכי טובות להגן על המרחב שבו אנחנו נמצאים. במקום לשלם כסף על שמירה אנחנו יכולים לדאוג שהכניסה למבנה שלנו תהיה סגורה כל הזמן, וכל מי שרוצה להיכנס יצטרך לקבל את האישור של מי שנוכחים בתוך המבנה. בהתקנה של מערכת כזו הקפידו על מערכת איכותית, שתוכל לספק לכם את הביטחון הנדרש. בכיפת ברזל ביטחון והגנה תוכלו לקבל את זה.

יצירת קשר